Leuk dat je hier komt lezen.

maandag 14 maart 2011

Rustige maandag.

Het is vandaag echt een rustige maandag. Niets gedaan behalve even naar de winkel gefietst. Maar verder wat rond gehangen....Helemaal niet mijn ding, maar de zin ontbreekt me even om met de keuken door te gaan. Ik heb dus hele kapotte handen. Die ook elke x gaan bloeden. Dus echt quilten durf ik ook niet want dan zit er soms weer bloed aan. En dat is helemaal niet de bedoeling.
Dus jammer maar het is niet anders. De keuken zal even moeten wachten op betere handen. Ik ga wel van die huishoud handschoenen kopen, want dit is echt tien x niks.
En dan smeer ik mijn handen eerst goed in met zalf voor ik die handschoenen aan doe. Wie weet helpt het. En dan heb ik weer een probleem opgelost.
Ik werd vandaag ook nog gebeld door de makelaar van het huisin Nieuw-Amsterdam.
Of we soms deze week al zouden willen......
Nou dat willen we wel alleen moeten we nu weer opnieuw bekijken en al eerder bedenken wie er mee zouden kunnen en gaan.
Dus vanavond een rondetafel gesprek via de msn....

Geen opmerkingen: