Leuk dat je hier komt lezen.

vrijdag 11 maart 2011

Grote schoonmaak?

Zoals ik al in mijn andere blog schreef: hier moet alles eerst weer spik en span er uit zien voor ik aan het naaien zal gaan. Dus eerst het huis en dan het plezier. Nu heb ik nooit een hekel gehad een het huishouden. Ik vond het zelfs leuk. Alleen weet ik nu weer waarom het problemen geeft bij mij. Mijn HANDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vreselijk wat doen die zeer en ze bloeden zelfs uit kleine wondjes. Je snapt daar gaat dan schoonmaak middel in.....auauauau.
Maar na de kasten in onze hobby kamer, de kasten in de logeerkamer, nu de kast in de keuken klaar. Alles staat weer netjes geordend. Ik zal maar geen foto laten zien want dan gaan jullie lachen natuurlijk. Alles netjes gesorteerd in dozen. Ik ben toch zo blij met die clipboxen!
De kasten dus netjes en op orde. En al begonnen met de keuken. De hoge kast met koelkast is klaar. En de oven. Kijk dat was me toch een smerige troep. Zelfs mister muscle kon daar niet voldoende helpen. Maar de roosters glimmen weer. En de plaat is redelijk schoon. Je kunt weer gewoon naar binnen kijken in de oven. Manman wat kwam daar een modder af. En daar heb ik dus die kapotte handen van gekregen.
Ja, waarom neem je dan geen handschoenen? Kijk ik ben allergisch voor van alles, en ook voor het rubber van die handschoenen. Dus dan ben ik klaar en doe ik ze uit en heb ik net zo een pijnlijke plekken en wondjes als nu. Dus dat is geen optie.
Maar goed, maandag de keuken verder af maken. En dan....eens denken.....dan de rest.

2 opmerkingen:

Joke Vermanen zei

Ja ai ai ai wat een irritant gedoe he die handen. Maar plaats nou die foto's maar, ik zal niet lachen. Tenminste, als ik in de logeerkamer kom kan ik het toch niet laten om te glimlachen om de rust die het nu uitstraalt. Dat mag toch wel he, na dat harde werken!

Oma de Ruijter zei

Ja dat is, je raakt er wel opgeruimd van in je hoofd.