Leuk dat je hier komt lezen.

zaterdag 26 maart 2011

19, 20 en schoon is je huis!

jaja, het is toch ergens goed voor dat er kijkers komen. Wordt je huis weer eens goed schoon. De keuken vanmorgen af gemaakt. Moet alleen nog drie laatjes uitzoeken en opruimen. De rest is helemaal klaar. Alles blinkt weer. En de kijkers zijn geweest.
Eerst waren ze bij Smit geweest. En daarna kwamen ze bij ons kijken. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Zou wel fijn zijn als er nu eens een koper zou zijn.
Maar ja, we wachten het wel weer af.
Ik ben wel gesloopt en kreun en steun aan alle kanten.
Pijn in mijn rug en ik denk dat ik zo lekker in de kamer achter de tv ga zitten niksen.
Ik ben om half twee met de bus naar de stad gegaan. En zowaar de hema is af. Had ik dus nog niet gezien. Mooi geworden zo. Maar jammer, op de markt stond geen kraam met fournituren dus ik kon daar geen knoopjes e.d. kopen voor de versiering die ik aan het maken ben voor koninginnen dag. Toen maar een rondje gemaakt. Door de voorstraat richting de spuistraat. En daar bij sms mijn ding gekocht. Daarna weer met de bus richting stadspolders.
Moet er van bij komen. Maar het is wel lekker om je schone huis weer in te komen.
Vanavond nog kijken of ik de strijk nog weg kan werken.
Anders komt dat maandag wel weer. Het is niet dat we zonder kleren zitten.

2 opmerkingen:

Joke Vermanen zei

en is de strijk al af? ;)

Oma de Ruijter zei

Ja hoor gelijk zaterdagavond gelijk gedaan. Dan is het maar weer weg. Inmiddels ligt er al weer nieuwe dus we blijven doorgaan met de cirkel...