Leuk dat je hier komt lezen.

vrijdag 25 maart 2011

Poeh he!

Vandaag dus hard aan het werk in eigen huis. Sjonge wat ben ik daar kapot van!
Op maandag waren Joke en Ik naar het huis van Anneke gegaan om daar aan het opruimen te gaan. En dat was ook wel even nodig. Er gingen 5 vuilniszakken weg, en drie pakketten oud papier. We hebben lekker de kast in de slaapkamer gedaan en de voorraadkast een beetje. Maar het heeft anneke aangestoken want ze is deze week er lekker mee verder gegaan. Nu gaan we nog een keer er heen om de schuur te kijken en te zorgen dat het zover klaar is dat als ze geopereerd wordt er niet veel meer gedaan hoeft te worden.
Maar hier in huis blijven de dingen dan wel liggen. Want de volgende dagen ben ik dan toch wel enigszins uitgeteld.
Maar morgen komen er hier kijkers dus het moest weer spik en span worden.
Alles ramen zijn gezeemd, inclusief die van het balkon.
De kamers zijn gestoft, opgeruimd en gezogen. Al het overbodige spul weggedaan of opgeruimd. Zoals een deken die eigenlijk in een zak onder ons bed moet maar die dan gewoon er naast blijft liggen. Jullie kennen het wel .....
Alles is van zijn plaats geweest en goed gezogen en gedweild, de badkamer ruikt weer lekker fris. En het ziet er weer netjes uit...tenminste nu alleen nog onze studeerkamer en de keuken even af maken. Daar was ik al mee begonnen maar nu is mijn motortje even leeg en opgebrand.
Ook nog boodschappen gedaan. Maar morgen is er nog een hele zaterdag morgen en dan zal ik zorgen dat ook die twee nog klaar komen.
En dan kunnen ze komen kijken. Er staat een schaal met paaseitjes klaar met een klein kippetje er in die ik gemaakt heb met quilten.
Het gaat lekker hier.

1 opmerking:

Arike zei

En nu maar afwachten of dat zware werk ook tot een goede koop kan komen. Maar een opgeruimt huis is altijd erg lekker.