Leuk dat je hier komt lezen.

maandag 13 augustus 2012

Week resultaat.

Een week begonnen met sapvasten en eindigen met koolhydraat arm eten heeft succes.
Ik woog vanmorgen: 118 kilo.
Mijn buikomvang is geslonken met -9 cm. Dus is nu 123 cm.
Mijn bovenbeen is -6 cm dus nu 62 cm.
Kijk dat zet zoden aan de dijk.
En ja wat eet ik nu zoal op een dag.
Ontbijt is: een glas lauw water met citroen. En daarna nog een glas lauw water.
Dan een sap gemaakt van fruit met selderij stengels.
Dan gewoon koffie thee of water.
Lunch: een soepje gemaakt van tomaten, ui, selderij en wat kruiden.
Twee crackers met magere vleeswaren of een ei.
Diner: groente met daarbij een stukje gegrild mager vlees.
Ik maak dus veel salade,s  en eet een aantal fjord crackers op een dag.
Het enige moment dat ik trek ga krijgen is als ik s,avonds voor de tv ga zitten, dan zou ik wel willen gaan snaaien. En ga ik wel ff op zoek, maar aangezien ik niets koop kan ik het ook niet vinden....handig he!

2 opmerkingen:

Joke Vermanen zei

Wat een goed resultaat!
Grote meid! ;)

Oma de Ruijter zei

Jahehe, daar wil ik juist vanaf ;-)