Leuk dat je hier komt lezen.

maandag 31 mei 2010

Maandag.

Zaterdag op zondag nacht heeft het geregend. Maar wij hebben geslapen. En kwamen er 's morgens dus achter dat er lekkage was, in de voortent.
Bij de keuken en bij de koelbox. Mijn jas was helemaal seikies nat. En de grond dus ook. Pappa is gaan dweilen en ik ben lekker gaan douchen (haha)
Maar na ons ontbijt te hebben genuttigd en nog eens gekeken waar het dan op lekte zijn we toch maar op stap gegaan naar de kerk in Kampen. Wel de hoeken wat naar beneden gedaan zodat het water er goed af kon lopen en mijn naaimachine even goed uit de mogelijke drup gezet.
In Kampen de voorbereidingspreek voor het HA van Hoogendoorn gehoord en na de dienst met de gemeente koffie gedronken en toen moesten we weer snel naar Hardenberg want daar was er om 2 uur weer kerk.
Dus we moesten snel een boterham naar binnen werken en toen weer naar de volgende kerkdienst van van der Wolf. Twee prachtige diensten gehad en ook in Hardenberg was er koffie drinken na de kerkdienst. Ook daar gebleven en diverse mensen gesproken. Erg gezellig maar ook vermoeiend. We zijn toen naar de camping gegaan en hebben in onze tent zitten lezen. Lekker rustig. Eten gekookt en daarna naar de zondagavond zang. Sjonge wat een 55 plussers zitten er hier. Het was gewoon vol!
Op tijd naar bed want we hebben hier weer meer slaap dat in Dordrecht lijkt het wel, komt vast door de gezonde lucht. Het begon trouwens tijden het zingen hier ENOOOOOOOOOORm te gieten. Emmers water werden er naar beneden gegooid. Toen heb ik Casper er maar door gestuurd want ik was er toch niet gerust op dat het goed zou gaan in de tent. En die arme man ging nog ook.........haha
Maandagmorgen op ons gemak opgestaan en ontbeten. Daarna op de fiets naar de markt. En daar wat rondgelopen. Niet zo veel kramen stonden er, wel een kitch kitchen kraam waar ik een stuk zeil heb gekocht om op de stoelen in de eetkamer te doen.
Een idee van Anneke en dat ga ik nu maar proberen.
Even bij de Hema een broodje gegeten en een lekker koffie gedronken en toen weer terug op de fiets.
Op de camping ben ik een olifant gaan maken voor de deken van Joran.
En daarna was er Crea in de kantine waar ik een kaart heb gemaakt en gezellig gekletst met allerlei dames. Casper was gaan fietsen.
Toen even een dutje gedaan en daarna weer op de fiets Hardenberg in om te gaan chinezen. Lekker gegeten en het er ook weer afgefietst op de weg terug naar de Camping. Nu zit ik te computeren en Casper is aan het lezen. Ik vermoed dat we vanavond ook weer op tijd gaan slapen want we zijn best wel moe.
Maar daar is het ook vakantie voor.
Morgen gaan we naar Emmen en Musselkanaal.

Geen opmerkingen: