Leuk dat je hier komt lezen.

vrijdag 22 maart 2013

Ander blog

Lieve mensen die hier mee lezen met mijn borstkanker avontuur. Wat je een avontuur kunt noemen dan. Maar ik heb besloten om een nieuw blog te openen die alleen daarover zal gaan. Dus waar ik al mijn bevindingen hier over zal plaatsen. Daar kunnen jullie gewoon volger worden. Of een linkje plaatsen in je favorieten. Maar ik zal daar dan regelmatig mijn berichten in plaatsen. Ik heb wat ik al geschreven heb over gezet, alleen zijn al de reacties er niet meer bij.
Daarom eerst nog maar eens dit: ieder die met ons meeleeft op wat voor manier dan ook wil ik hartelijke danken. Kaarten, lieve berichtjes, telefoontjes, mail, op allerlei manier merken wij dat er met ons meegeleefd wordt. Dat doet ons goed.
Wat voor ons helemaal fijn is om te weten dat er velen voor mij en ons bidden.
Dank jullie wel!
Borstkanker  hier naast de link naar mijn andere blog. Ik hoop jullie daar weer te "zien" .

Geen opmerkingen: